tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Saturday, December 19, 2009

kalau dan if.

kalau?
aku boleyh pusing balik waktu,
aku akan pilih utk hidup d zaman kanak2 ku.
hey! itu iqa punye laa! jgn amek!
sorg pon x brani amek.
takot aku kluar kan senjate berpelurukan air mate.
tp niy zaman kanak2,
tak payah besaing nak pat an sume yg kte nak.

kan best kalau aku kau kau sentiase jd kanak2.
gembire jew.
tp tuw sume kalau.
kan bgos kalau tak payah ade kalau.
eyhh??

skang ni aku kane brushe dan besaing utk dpt kan sume yg aku nak.
oh! kdg2 aku tak mampu nak kejar sume yg aku nak.
yg aku mampu, tumpang gembire dgn org laen.
tp, smpi bley doww nak tmpg?? klo tayar dorg pancit cane??
pelik! sume org igt aku sentiase gembire.
tak ade istilah probs,pressure n tension lam kamus aku.
tp dorg bkn aku, aku bkn dorg.

ya tuhan..
kdg2 dugaan mu begitu bsr pd ku..
kdg2 aku tak mampu menanggong nye..
demi menutup kelemahan ini,
kau berikan lah aku kekuatan dan kegembiraan.
walaupun palsu.
dan ya tuhan..
kalau masih ku d beri kesempatan.
jika dia adalah jodoh terbaik utk ku,
izinkan aku untk menyayangi dan disayangi nye.
namun, bila waktu ku habis dgn nye,
izinkan cinte dan syg ini,
hidup utk terakhir dan kali ini saje....

No comments:

Post a Comment

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page