tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Monday, December 27, 2010

marathon blog

hey people! ohhmyyG! rindu rinduu. da lame nak mamp x update blog. ok. arini nak teros marathon blog from 20 to 26th disember. tanpaa membuang masa, mari kita mulakan sekaranggg..

1,2,3, goooo!


20disember2010.

pagi tuu masuk kerjaa pg pukol 8. dlm pukol 8lebih, pegi kedai magazine dpn ng tmpt aku kerja. pergi beli intrend yg latest punyaa. tyme pg bwk purse dgn fon. balik2 tmpt kerja perasann fon xde. yg ade cuma magazine dgn purse. lepak lagi. ingat kan tetinggal somewhere around tmpt aku kerjaa. so, gwa rilek sehabes.habes nye. 15menet pastu bru gopoh gapah call fon sndri tp senyap je. bru ingat. tertinggal kat kedai magazine td la ni. OMG! habess henpong aku pg balik kedai tuu. carik.call.carik.call. undefined! conclusion nye. aku dah hilang henpon. sedehhh.. x smpi staon pon fon tu. lg sdeh ble teringat fon tu dpt as birthday present from my dad. ouchhhh... :(


21 disember 2010

my last day of partyme work. macam sedehhh. tp x jadik sedehh sbb dapat gaji.. happy yaww. even gaji x la sebesau mane. tp, aku besyukor. dpt jugak ulur2 sket kat atoknenek, blnje family aku makan. byr utangg dkt abah.. (hehe.. aritu dah tringen sangat nak something ni. bodek2 x dpt. last2 tersalah guna ayat nak pinjam dlu duet. hahh hamek kauu! kan dah kene ganti balik. padan muka aku! )


22 disember 2010 :

hari yg dinantikan senjak first day cuti lg. FD hanging out day's aww.awww. miss you girls a lot! ♥ and u girls are soo so beautiful georgeous. ktorg tgk movie hantu kak limah. haha. ok that movie kinda funny. tergelak dan terbahak beramai.ramai. :') and yg plg best tyme seoulgarden_ing.. peh pehh! mmg fun gila tyme tuu. peh ! gilaa! hehee.
oh not to forget to our new import photographer, madt, u are welcome. :')

23 disember 2010 :

off to shah alam. pegi amek kunci rumah sewa. bersih2 kan rumah. and add on ape yg kurang. ohh tyme tu plg best. shopinggg. klo dpt shoping kat ikea lg best. hurm. but sokayy. kat shah alam pon not bad. and. on that night my eldest brother arrive shah alam from medan. ohh. he's getting slim then before. and ready jelah tlinge dgr kutokan yg memanas kan serta mengledak kan pengaliran cecair dalam tlinge. *so indignant


24 disember 2010 :

pergi kl. area masjid india and jalan tar. thats right!! port org pempuann. oh yess i loike it! seronott mcm hape. terkinje.kinje memilih tudung2. he he. mlm tu plak pg umah sdare uncle aku dkt seksyen 4. da pnah da pg umah dy b4 ni. aritu pg lg dgn uncle aku sbb nak visit dy. and yesss! makann freee yaww. ohh syok tak terkataa. ;'D

25 disember 2010 :

pagi tuu pg pas (mall dkt shah alam). teman my mom pg carik jubah and teman abg aku pg carik fon baruu. tp fon tuu aku yg gunaa sbb kan fon aku skg tgl satu je. so, aku tompang la simcard lg satu kat fon bru dy tuu. sampai skg dy tak tuntot pong. soo, aku dgn bahagia nyaa, konker laa kan. ihikhik. then, tgh hari tu, pg umah abg angkat aku around shah alam jugak. siap dy tgl kan map lg ntok aku. da pna pg dah uma dy b4 ni. tp x ingat jalan. oh best gilaa. dpt makan nasik tomato. and aku makan super duper banyakkk. (macam biasee) then, lps tu pg kl blk, abg aku nak bli medical reference book dkt satu kedai ni. ok. teman dy. pastu blk shah alam smulaa. malam tu pg pulak rumah kwn abg aku dkt seksyen 9. hoii. besauu yaww. ehemm, unty, boleh jadik menangtuu unty tak? ihikzs.ihikzs. kidding. yg pntg, satu hari tu makan ditaja sepenoh nyaa. ohh baby i loike it. ♥

26 disember 2010 :

pagi pagi lg dah bertolak balik. sbb ade wedding nak kne attend dkt pontian. hurm, so, spnjg pg2 lg aku dah mlaram baju kurung dlm krete. hehe. malass nak salin2 kat toilet. so, pakai jela siap2 kan. ehehh. best la. mkn free lg. and yg lpg pntg ye adik adik sekalian, aku berasa sgt tenang apabila dapat menghirup udara johor bahru yg bercampor sedikit udara tercemar singapura. hehekk. home sweet home yawwww ♥


..... tamat....

PS: sorryy. malass nak update pnjg. and, soryy x de gmbar. ok. babai. c u soon! ;')




No comments:

Post a Comment

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page