tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Saturday, January 28, 2012

wahai hati

kau dah bnyk berjasa pada aku,
kalau tak de kau,
takde lah perasaan aku untuk dia,
kalau tak de kau,
takde lah aku nak suka dia dan kisah psl dia,
kalau takde kau,
takde jugak lah perasaan sedih bila diabaikan,
dan kalau takde kau,
takde lah perasaan sedih resah marah gelisah datang bila aku tidak diperhatikan oleh dia.
jujur, walaupun aku tahu kau kuat,
aku benci bila perasaan shit ni datang mencengkam,
dan hati kau mula diremukkan.
aku syg kan kau wahai hati,
oleh itu aku rela untuk melepaskan dia.
sbb aku tahu hati aku lg penting dari dia.
tak sanggup lg aku nak biarkan kau dipersiakan lagi.
marilah hidup kembali bersama sama aku,
hanya yg layak je boleh amek kau dari ku, wahai hati.

No comments:

Post a Comment

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page