tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Wednesday, September 22, 2010

im currently addicted to song by afgan, Pada Mu Kubersujud. first tyme aq dga lgu niy tyme overnyte kat rumah amalina's granny kat ampang. mase bln puase aritu. actually, its a sountrack for drama janji kekasih kat tv3. twu x? pukol 9mlm setiap jumaat. erm, aq x follow pon cte tu. tyme tu tgh lpk2 kat dpn tv, dorg bukak cite tuu. boleh pulak tyme tu kuar scene yg dorg blakon dkt uitm shah alam. plus,the location was at FSG,stand for Fakulti Sains Gunaan. oooohemmjiii! i was very teruja dat time! faculty mak tauu u ollsss! ok.ok.kontrol. tu yg boleh tgk cite tuu smpi abes and2 that's aclty how im coincidentally listen to that song. syahdu gilaa tauu. at first, i thought that its a love song. but, after i go through all the lyrics, its typically an islamic song actly. NICE one! i give ten out of ten for that song!




........s.e.l.a.m.a.t.m.e.n.g.h.a.y.a.t.i..................

ku menatap dalam kelam
tiada yang bisa ku lihat
selain hanya nama-Mu Ya Allah

esok ataukah nanti
ampuni semua salahku
lindungi aku dari segala fitnah

kau tempatku meminta
kau beriku bahagia
jadikan aku selamanya
hamba-Mu yang slalu bertakwa

ampuniku Ya Allah
yang sering melupakan-Mu
saat Kau limpahkan karunia-Mu
dalam sunyi aku bersujud



*thanx amalina sbb tlg download an lgu niy untok kite. setiap mase kite dga lgu niyy. hehe. ;D

No comments:

Post a Comment

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page