tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Sunday, October 17, 2010

cara menghilangkan 200 kalori


ekhekkhemm.. ingin kann bentuk badan yang langsing dan menawann??? serta memiliki tubuh badan yang cergas dan sehat?? cuba lahh tips2 di bawah kalau anda rasa anda M A M P U buat. beheheee.. :'D

10 cara yang saya rasa saya AKAN buat :

1- bermain badminton=60minit
2-membeli-belah= 60minit (lama lg pon x pe.. ♥ ♥ ♥ )
3-bermain air di sungai atau pantai= 45minit
4-aerobik=20minit
5-membersihkan almari baju=35minit (no sweat challenge! ;'p)
6-berbuai di atas buaian=60minit ♥♥
7-membasuh baju menggunakan tangan=50minit ( yes! i already practic it since i become a uni student ;) )
8-maen basikal=30minit
9-berjalan kaki=35minit
10-main pingpong =60minit (blk jb nnt stiap ptg kne pakse abah maen skali ;'D)




10 cara yang saya rasa saya TIDAK AKAN buat :

1-tumbuk 'punching bag' = 25minit
2-naik turun tangga=20minit ( i hate dis the most!! )
3-main bola sepak=20minit
4-lompat atas katil =50minit
5-mengacau dodol=60minit (merepek gilaaa!)
6-melakukan latihan rintangan=30minit
7-membersih stor rumah=70minit
8-sukan motor cross=45minit (bwk moto pon x geti, lg nak wheely2 ng moto cross. what dederr?!)
9-main tenis=25minit
10-bersihkan dapur dan pinggan mangkuk=90minit (uii. lame gile kawww! )

....... S.E.L.A.M.A.T.... M.E.N.C.U.BA...........


ps: step2 ni bukan saya yang reka tauu! saya copy paste from magazine rapi dan berkongsi dgn anda2 semua... ngeeee.. terima kaseh RAPI! :D

No comments:

Post a Comment

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page