tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Saturday, March 5, 2011

sad

aku cuma manusia yg lemah.
yg cuba nak puas kan hati semua org.
tp dlm usaha nak buat semua org happy,
mesti akan ada something yg aku buat,
menyakit kan hati org.
mesti ke? perlu ke?
aku cuba nak jadi anak yg baik, kawan dan sahabat yg baik, teman yg baik,
tapi kenapa kadang kadang aku rasa tak mampu.
rasa terok, rasa jahat,
semua negatif. x ada yg positif.
:''(

ya allah, betol.betol... aku rasa terok sgt skrg ni.
tolong ya allah, kau berikan kekuatan pada aku.
kau permudahkan lah segala urusan ku.
dan ya allah,
ampun kan dosa aku sbb mungkin aku terlalu banyak mengeluh dgn kehidupan.



i can pretend to laugh and smile all day. that's one and only speciality i have. but no one knows what's inside.

No comments:

Post a Comment

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page