tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Wednesday, June 15, 2011

food(sssssss)

assalamualaikumm. (:
hari ni, aku nak express kan betapa kesal,menyesal,kecewa dan punah hati aku.
srobbb..srobbbb.. :((
sebabbb... semalam adalah hari makan sedunia untuk aku.
mls nak cite lebih.
biar aku list kan ape yg aku dah mkn untuk satu hari smlm.

1- roti marjerin+gula
2- nasi ambang
3- pizza hut
4- satay
5-karipap
6-takoyaki flavour sotong
7-sushi
8-buah berangan
9- cendol

PS: bertambah tambah lah bulat si atiqa ni

ya allah. kenapa nafsu aku tinggi sgt semalam.. -___-
dah tak guna kau nak menyesal. hari ni kau kena diet habes habesan. that's it.
okay bye! aku nak minum plain water je hari ni.


*tekad

No comments:

Post a Comment

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page