tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Tuesday, June 28, 2011

RE: i dont fight and i wont fight

sebelum tu terima kasih jgk laa sbb kau baca belog aku ni.
kalau ko x bukak dan x baca, mcm mana kau tawu aku ade niat nak gadoh ng ko,nak benci membehenci suma tuu.
gila PERASAN doe kauu! *bagi capslock siket baru menarik*
mcm mana lah kau boleh terasa dan terpikir yg aku dgn kwn aku nak carik gdoh ng kau.siap nak benci kauu..
oh sebab kau hottt gila vavi ehh? sebab tu ke?
pehh.. tolonggg laa weh. jgn nak perasan sgt. :'))
cuma aku tak suka lelaki kau tu je.
well, tak boleh slh kan one side jugak kan. kalau tak de angin, mcm mana pokok boleh goyang
macam mana lah kami tak tompang menyahampah sekali dgn kau cik adik
kesian jugak kat ko.
tapi ape boleh buat.
sekali dah menyampah mmg terus menyampah lahh..
boleh pnjm ayat kau sket. *note that* okayy? lagi sekali lah. *note that*
terima kasih si comel ayu canteks hot pretyy sume lah utk kau.

aku bkn nak jahat sgt laa, cuma aku nk bg sedar sket sbb dulu aku x smpt ckp mcm ni kat lelaki tuu. kawan kawan aku. sekali pon tak pernah suka. ulang suara, tak pernah sekali ponnn sukaa dgn perangai dia yg suka mengongkong lepas tu mengajok mcm budak2 jambu. nak kne kwn aku pujuk. kesian dia sbb dulu aku sorg je yg tertipu siap puji2 dia lg. OH DAMN gilaa! bodoh nye aku masa tuu.
tapi skrg ni, aku nak dia tawu, dia buat kwn aku skrg ni pon x pe lahh. sbb dia bkn nye bagus sgt.. dia bajet je bagus. ahh sheett gila weh perangai org mcm tu..
okay soryy tpakse sakit kan hati kau baca ni.
kenyataann.
byee!

Ps: aku pon tak ingin nak gadoh ng kau. semoga kau berbahagia dan kuat menghadapi cabaran hidup bersama dgn dia. :'))))

1 comment:

  1. haha.bercinta macam nak ghakkk,macam confirm jek jodoh dier dgn laki tuh en.bergado2 neh,bagi aku cem loser lah weh.nak mempertahankan laki tuh ke pe?laki tuh ader nak mempertahankan dier?OH,COME ON!guys are all bitches.

    ReplyDelete

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page