tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Tuesday, June 28, 2011

untuk kau R&R


serious meluat tgk kau dgn perempuan tu
pfffffffffffttt~
bukan aku nak kejam sgt.
tp kau lg kejam buat kwn aku.
dulu bukan main merayu melutut apa sume sbb nak tackle kwn aku
lepas tu, bila kwn aku dah syg kau sgt, mana pg janji kau?
sbb kau,, kwn aku merana smpi skrg.
tapi kau??
bersenang lenang, bergedik santai dgn perempuan tu.
bullsheet gila kan.
kalau dari dulu lg aku tawu ni, jgn harap aku nak bg muka kat kau lah..
penat je aku puji kau ckp kau ni plg sempurna lah utk dy, kau baik kau ada rupa ada duit sume.
aku tersilap besar. kecewa!
lepas ni, jgn kau nak bangga lah dgn jaket kulit harga beribu, superbike 5 6 bijik yg ko ada tuu klau perangai kau bajet bagus.
weh. dia kwn baik aku. cubit peha kanan terasa peha kiri ingat sket weh! dunia ni adil. hukum karma ada.
apa apa pon semoga kau bahagia lah dgn dia.
terus xde mood. nak tido. babai.

-______________-


PS: soryy readers. this is soo not me. sory for my harsh words. these guy just make me getting annoyed with him. -,-!

No comments:

Post a Comment

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page