tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Wednesday, August 24, 2011

coretan hati sikit HAHA

assalamualaikum.
hai hai semua. mula mula skali aku ade nak coret kan sikit rintihan hati aku ni. hehe pasan ak sekarang ni aku rasa mcm prestasi berbelog aku makin rapuh. skill menulis aku semakin kecundang. pengolahan idea aku juga semakin,, aaa semakinn membosan kan. damn sungguh! kecewa aku dgn diri sendiri sampai aku terpaksa deactivate facebook aku beberapa hari lepas. ceyhh ape kene mengena eh. -,-
tah la derr. gwa rase ni mesti gara gara gwa cuti dah lame sangat. neuron2 dlm kepala otak gwa pon makin hari makin lemah dan giat melakukan proses hibernasi. lantas, tah ape2 yg gwa merapu kan. gwa semakin emosi. nampak ehh? bukti gwa emosi, bila awal2 td gwa bahasa kan diri gwa 'aku' skang ni, dah x de 'aku aku' lg. tu bahasa budak2 jambu. eh yeke? -,- skrg gwa punye tahap emosi semakin mencapai thp climax. biar gwa bahasa kan diri gwa dgn 'gwa' hehe. mcm pening sket eh kau berbual? -,-

tak de mende pon aku nak cegite. (well mcm biasa la kann.) just nak luahkan sikit je ape yg aku rasa. tak ni bukan nak meng-aib kan orang apetah lg nak mengkutuk, mengfitnah dan meng meng meng lg.
camni, ermm kalau ade org yg mcm tak puas hati dgn kau en, sampai dia tulis kat status ke kat belog dy ke kat dinding umah dy ke perli perli kau walaupun kau sikit pon tak terhiris dgn kata2 dia yg sungguh lemah longlai tu, kau rileks je. tu pon kalau mmg kau xde buat salah dgn dia laa, kalau kau ada buat slh dgn dia sampai patut di hukum saman, tak boleh buat ape laa. kau gigit je la jari sampai hilang kuku2 di jari mu.hehe. paham tak paham??

tapi yg kali ni aku nak ckp psl org yg kau rasa kau takde kutok2 dy dekat depan public sangat.mungkin sekadar kau TERperli orang2 yg terapat dengan si dia. ygcubitpehakananpehakiriterasa.atau mungkin sekadar menjadikan si dia bahan gelak tatkala bercanda bersama teman2 atau menjadikan si dia sebagai salah satu point menarik yg boleh dikupaskan bersama dengan teman2.itu pon secara senyap2.. identiti diri juga di rahsia kan. tapi entah mcm mana dan bagaimana boleh ada si dia dan juga si dia yg lain yg senyap2 telah meneropong perbualan hangat kau dgn kwn2 kau. nampak tak betapa kau sebenarnye telah menjadi idola si dia. atau dengan kata lain, si dia adalah stalker kau. NOTE THAT yang kelakar nye kan, tanpa usul periksa dan tanpa mengerti apa apa, si dia terus mengklasifikasikan kes ini sebagai salah satu unsur penindasan terhadap diri beliau. dan terus memfailkan kes ini dalam belog belog atau status beliau. nampak tak betapa gelabah nye orang2 mcm ni? simpati jugak dengan mereka2 yg mcm ni. tapi apa boleh buat kalau itu boleh mendatangkan kebahagian dan kepuasan yg maksimum dari dalam diri beliau. kita hanya insan biasa yg tidak boleh menyekat kebahagian seseorang itu. hukhuk :')

haa sambung balik noxx.kalau kau berhadapan dgn orang2 mcm gini kan noxx, kau biarkan je si dia gelabah sorang2 noxx.. (jgn nak noxx noxx sangat derr) tak payah tunjuk mcm kau terganggu dan terancam dgn kata2 si dia walaupun sbenarnye mmg kau tak heran pon. unaffected. biarin aja si dia! haha. kalau kau mcm rasa kening terangkat jugak dgn kata2 dia, kau pon boleh memfailkan balik kes kepada si dia dengan mengatakan "ada aku kesah? ada ada? NOTE THAT ye noxx" hehe. cool en? yg x cool mesti lah si dia. -,-

ehh ehh aku ni gaya mcm nak mengajar orang carik gadoh je kan. hehe takde laa. ni bukan nak mengajo org kearah kejahatan apetah lagi di bulan puasa bulan yg mulia ni. ape orang tua tua cakap, "i dont fight and i wont fight" haha. mcm tu la gamak nye. cuma bagi tips2 tips sket la mcm mane nak cooldown kalau berhadapan dgn kaum2 yg begini. penyudah nya dia pon fed-up dgn kau. hehe kesian kan dia. sobsob. :'( eh dah meleret panjang dah ni. kau ingat ada org nak baca ke? hehe. ok soryy soryy.

dahdah. tu je coretan hati aku. hehe. aku nak sambung tido ni. mengantuk. ok bye. ohh sebelum tu, tolongg la kawan2 hasut aku tukar purse baru. sambil suggest kan purse yg mantops mantops siket eh bai. haha. member2 rapat sume mesti tak sanggop tgk purse aku yg aku dah pakai lebih dua taon tu,(dua taon baruu..) uzur amat. mak aku pon salu perli aku cakap rupa purse aku tu macam bnyk sgt je duit dalam tuu. hehe. terasa gwa bai. terasa habis bai. HAHA dah pasni kalau gwa jumpe purse baru yg berjaya mencuti hati gwa, mmg gwa tak tunggu lame lagi, gwa rentap terus. tak tahu mana lg gwa nak sorok muka gwa dgn mengusung purse antik lagi klasik kepunyaan gwa tu. ngahahaha. kau dah jauh tersasar ni atiqaanuar oii hehe. k dah serius aku nak babai dah ni. hehe. bye.


PS: no offense here. can ahh can ahh? hoho

No comments:

Post a Comment

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page