tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Wednesday, August 17, 2011

hobi sekarang


tido bangon tido bangon,
dah seminggu dah aku berhenti kerja. cepat je eh seminggu. asal time kerja nak habes an seminggu mcm lemmbapbapbap gile?? haihh.
ceceh bebuat tanya. *talam 100muka kau ni. NOTE THAT* :DDD
mana x cepat en. hari2 bangon dah pukul berapa.
yg best ah, plg best antara terbest. mak aku pergi sekolah pagi tu, aku tengah tido. dia balik sekolah tgh hari tu pon aku tengah tdo lg. mak aihh. kadang2 gwa pon tak tahu mana lg nak sorok muka gwa ni. gwa malu dgn diri gwa derr. gwa malu. serius. ( jgn nak beriya sgt kau ni tiqaaa. *shibeng je lebeh. NOTE THAT* muahahahaha! )
walaubagaimana pun! dengar sini rakyat jelata,
hehe hihi. aku mempunyai senarai rutin yang barangkali akan dipraktikkan oleh ku sepanjang sisa cuti ku yg tgl dlm berapa minggu je lg ni.hehe hihi.
pertama! mari MENABUNG!
hehe hihi.
jgn perkotak katik kan semua tingkah laku ku eh kalian! aku tidak bermain main dgn kata.kata kali ini atau hanya sekadar manis di bibir.
ini benar. nyata dan benar.
sekarang aku sudah mula kembali menabung. aktiviti yang aku amal kan seharian semenjak awal tahun hari tu. dan cinta ku terhadap si tabung terhenti di tgh jalan apabila start cuti sem aku terus mengabaikan si dia. aku lalai dgn dugaan sekeliling ku di jb ini. namun kini, kesedaran mulai timbul setelah menjalani beberapa sesi motivasi bersama dr fadzilah kamsah, (yeye lg) aku mulai bersemangat dgn aktiviti menabung ini. lihat lah gmbr di bawah:




tabung barbie tu aku beli dgn harga 5rgt je. tu pon ade diskaun 50%. so? so? tak pyh sebut lah harga dia heh. hehe. tu tabung yg aku guna skg. free lock. xde mangga2. bullsheet sume bermangga2 ni. nanti susah kan lg kerja aku nak mengopak tabung tu. muehehehe. yg satu lg tabung buluh tu, tabung cikgu kesayangan aku (ehemm bekas mak mentua tak jadik) yang bagi mase aku darjah 5 dulu kot. lame en lame en? hehe. tp smpi skg x penoh lg tabung tu sbb tabung tu kalau kau nak kuar kan duit dalam tu, nak tak nak kau kne tetak 18 mcm ajib ckp "sekali aku tetak lapanblas baru kau erti penyesalan" haa mcm tu baru lah tabung tu pecah then kau boleh berlumba lumba kutip duit syiling tu. hehe tapi dalam tu aku isi duit satu sen dgn lima sen je sbb hehe aku tawu aku x kan pecah kan tabung tu. sayang wooo.sayang. hehe :p



oh ye.tiga tahun lagi, kalau penuh tabung ni, terus aku angkat nissan fairlady cash. cash teross. tak de hutanghutang meyh! teros selamat tinggal katak hijau. ceyh. teross ehh. padahal tah bape sen sgt je. berangan setinggi gunung. HAHA.



next next, yeahh ni misi aku. mari MEMBACA!
baru start sena nye. haha. dlu pon dah penah bace pastu asal eh aku lupe aku letak mane novel ni. bru jmpe blk minggu lepas. and yeah. aku pedulik ape eh org nak ckp aku outdated sbb baru nak bace novel remember me ni. eh eh ade aku kesah? ada ada? NOTE THAT muahahaa. ni aku kne start balik dari awal sbb dah lupe starting dy cam ne. hehe. ok. eh suwiwit eh title dy? ahaa jom ah baca skali. klau nak pinjam dari aku tak boleh heh sbb ni pon aku pnjm kwn aku punye. muehehehe. k bye!






PS: bnyk eh NOTE THAT? haha. saje je nak suruh NOTE THAT lelebih sket. bahahaha. :DD

3 comments:

  1. sengal lah tiqa.letak lahh note that tuh setiap perenggan 2 ke,baru lah best.haha.

    ReplyDelete
  2. ahaa next entry aku buat cmtu ehh? can ah can ah? HAHA

    ReplyDelete
  3. can bebeh can bebeh.

    ReplyDelete

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page