tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Saturday, February 19, 2011

baby pleasee dont go go go go go

hye hye semua!
im currently at seremban yaww.
rumah unty sblh abah.. ehee. pukol 11 mlm td bru smpi sini. ya allah. sumpah pnt heh.
dlm ktm aku cuma mampu tutop mate dgn rapat sekali. (pura2 tidor lena) sbb x nak kira brape station lg kne lalu. fuhhhh..
anyway, thanx to mira sbb bjaye anta aku pg ktm. haha. cuak gak aku tgk ko drive td. tpakse punye psl, aku pasrah melihat katak hijau ku di monopoli oleh mu. mihhihihihhi :D

ohh yaa! ptg td aku lapaa sgt. lantas aku pon amek keputusan nak goreng nasik. ya allah! kenapa terrible sgt rasa dy.. d a m n! eh malu lahh! kau kan perempuann? ouchh. sudah2. tak nak ingat lg! persyaiton kan semua itu. usah dikenang perkara yg lalu. grahahahaa.

erm,lastly, aku tak tawu knape dan ape sebenarnye yg jd antara aku dan engkau. tp cukop lah kalau aku ckp, aku dah cukop gembira walaupun mungkin untuk sementara. nah ini untuk engkau. (maaf kalau ada ramai yg terasa ayat ini dituju kepada kalian.)

atiqa anuar: im trying to be nice towards u. but, if that what u want, then i'll give up. never ask me why im away from u. the only answer i can give is i want u to feel free. find me back of u think u need it to be. trust me,im always here (:



muka teruja gila kan nak pg holiday kat seremban naek ktm dgn aizat hamdan. haha. siap sempat suroh housemate tlg snap kan gmbr lg. naseb baik di layannnnnnnnnnn HAHA ;p






PS: currently listen to the song please dont go by mike posner. im soo intoo it. ♥

No comments:

Post a Comment

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page