tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Saturday, February 5, 2011

tired.

im so freaking tired, exausted.
bru sampai rumah ni from mersing,
td ade wedding dkt umah family angkat aku.
kan dah pena cite dlu kann cane aku boleh ade fmly angkat and ape link dorg ng aku.
suma mak dah cite kan nyah nyah sekaliann? so, x pyh la repeat lg kans? heee.
alryto!
smlm aku blk mersing naek bas.sbb smlm akak angkat aku, which the last one lah dlm family tu nikah mlm smlm. so, i have to be there early la kan. then sampai2 tolong2 sumaa. pstu, lepas isyak mcm tu, tok kadi yg hensem slmt menikahkan mereka. alhamdulillah. (:
ohh lupa nak cite kak shikin ni dpt kawen dgn org kelate. pehh. johor dgn kelantan. mak haihh. mmg trend dah kot skg ni. mintak mintak aku x la dpt jaoh2 sgt. ksian kat mak abah nnt raya menanti kepulangan anak mu ini di tepi highway. bhahahaa. (asal mcm dah terpesong dah ni?)
then, td wedding reception dy lah. everything were going smoothly. alhamdulillah. dan aku yg mcm runner hebat nye berkencang.kencang apebila di arahkan untuk mebuat kerja. (wohh!bertatabahasa gila ayat aku ann) haha. tp tak di lupakann. aku sempat jugak mencapap di pelamin tyme dorg baling2 duit tu. wakakaaa. padahal golongan budak2 je kan yg brebot. haha. dgn penoh semangat nye aku bjaye jugak collect DUA KEPING DUIT LIMA SEN MALAYSIA. wahh. 10sen okayy! jadikk la yo! kire kawen awal sket la dri yg dpt 5 sen je kann. apetah lg yg x dpt lgsg. nguahahhaa. :D



ni tyme nikah tuu. sebok kans aku nak mnempel kan peranten. bajet kau cungg kan. fine! that's me.



see?? fullhouse gila tak? haa. best kan best kan? suma ada except abah angkat sbb dy pnt sgt. tgh lelah2 kat dlm blk. huhu. sory for that.






ohemjii. im grinning. thanx for coming. ;)

No comments:

Post a Comment

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page