tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Tuesday, February 15, 2011

random feeling

ya allah.
sesungguh nyaa kau maha berkuasa.
kau maha mengetahui.
kau beri kan lah aku mana yg terbaik di antara yg terbaik.
sesungguh nya aku tak suka dgn apa yg aku pikir dan rasa waktu ini.
ampun kan aku sekira nya ia terlalu keterlaluan.
tunjukkan lah aku perkara yg benar dan sepatot nya aku lakukan.
ya allah.
izin kan aku untuk sentiasa berada di bawah peliharaan mu.
aku hanya insan yg lemah
yg sentiasa memerlukan bimbingan dan sokongan.
ya allah
kau tempat kan lah aku juga di sekeliling orang orang
yg sentiasa boleh memberi tunjuk ajar dan bimbingan
ya allah
kau kuat kan lah hati ku ini.
aku selalu cuba menghadapi dugaan cabaran hidup seorang diri.
ampun kan aku sbb kadang2 aku x mampu.
sesungguhnya ya allah aku sentiasa mengharap pertolongan dari Mu.

=__='

No comments:

Post a Comment

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page