tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Sunday, July 31, 2011

akibat terlalu boros

ibu saya yang telah melahirkan saya dan mendidik saya menjadik seorang anak perempuan yg ......... dan ......... dan........ dan........dan.......dan.......dan membesar DAN membulatkan sampai mcm skrg ni(haha) yg bernama puan juliana ibrahim telah mengambil kad atm saya pagi td skrg ni cuma tgl satu sahaja. ulang suara, SATU sahaja kad atm dalam dompet bimbit saya. (pehhh. dompet bimbit la siut!)
oleh yang demikian saya berasa terpaksa dan cuba memaksa untuk mengikat perut sepanjang bulan ini walaupun bulan ini memang bulan mengikat perut (bulan puasa). saya juga terpaksa mengawal nafsu untuk berbelanja dalam diri saya kerana semua syaitan yg selalu menggoda saya telah di ikat di atas sana. Sekiranya perkara ini tetap berlaku, maka saya adalah insan yg lemah! tidak mampu berlawan nafsu sendiri! lemah lemah! mehihi. :p
Walaupun saya berasa terkilan kerana tidak dapat meneruskan aktiviti pemBOROSan saya lg sepanjang cuti sem ini, namun, saya masih cuba untuk menenangkan diri saya dan memuhasabah kan diri ini tentang kebaikan nya untuk jangka masa panjang. setiap yg berlaku ada hikmah nya. inshaallah. hehe.



YB,

atiqa anuar





.....S.T.R.E.S.S.E.D.................... -_______________-

No comments:

Post a Comment

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page