tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Monday, July 4, 2011

working :))

hey semua.
hari ni hari pertama aku kerja.
mksd aku, utk cuti sem kali ni, ni first time laa aku keje. hampir dua bulan duduk tanam anggur tp tak tumbuh tumbuh. lastlast, dpt jugak aku kerja. syukran. heee. :')
before ni, bos kat tmpt lama aku dah bape kali call soh keje blk ng dy. aku bukan nak kejam sgt. tp tp aku kene la jgk pk kan dri sndri kan. tak larat woi nak keje 12j hari2. tu belom kene OT. kalau tak, cukup 14jam aku keje stiap hari. sgt sgt sangatt lah xde life. kan kan? soo, terpakse lah aku tolak baik2 offer tu. and and da bnyk jugak tmpt aku try mntk, sume tak sangkot. lastlast, aku try kat 7e dkt ng umah aku. pg tu aku isi borang, mlm tu dy call soh dtg intrvw esok nye. then isnin(hari ni) aku pon mula kan kerja aku. hehe. akak ber-uniform merah laa seyhh teheheheee. :D
okay, untuk kengkawan atau kenalan yg ade kat jb especially warga bandar baru uda, mari lahh pg 7e kat uda. hehe. *bajet semua org nak jumpa kau kann. ;p
tp minggu ni jgn la dtg dulu sbb aku rasa mcm kera sumbang je kat situ. janggal lg kot. terpacak je lebih smpi tumit aku pon sakit. damn punya 7e! dy x bg duduk time kerja. sepatah kerusi pon xde kat tmpt cashier tu. grrr! tp x pelaa kan, keje kne ikhlas. baru berkat. okay atiqa, ingat, kene ikhlas.
senyummmmm... :)))))

No comments:

Post a Comment

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page