tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Wednesday, July 6, 2011

romantik

ceyh title entry dah semacam. mst sume dah kobar2 nak tawu.. okay perasann!
haha. JK :D
anyway, nak ckp, x salah nak romantik2 espcially husband and wife laa. sweet ape nak2 yg dah tua2 tu klo romantik. sweet walaupun geli sikit. yelaa, sbb mcm jrg happen. so ade sikit geli laa kan klo kte tgk. HAHA. tp kalau parents kte yg romantik mst macam sejuk je hati walaupun jauh dlm sanubari ada timbul bibit bibit cemburu. *peh ayat gwa tak boleh belah derr.yg ni baru betol geli. hahaha
okay, back to our discussion, ehemmm.speaking sikit laa. haha. x slah nak romantik, tapi biar lah kena tempat. x boleh setiap masa romantik. susah jugakk. ye dok? haha
ni saje laa aku nak cite something yg kelakar lah pada aku. psl parents aku. a few day past. camni, masa tuu, bpk aku tgh sembahyang dlm bilik. mak aku pon msk bilik tu. kebetulan kedudukan kiblat tu membelakangkan pintu bilik. okay boleh bayang tak? pandai2 la kau bayang kan. hehee.
then then, mak aku boleh tak perasan bapak aku tgh smyg. dy teros peluk tgn bapak aku dari belakang. HAHAHA. boleh nampak tak situasi ni?? haha
ape lagii enn, bising laa bapak aku sebab kene batal kan smyg dah laa time tu dah rakaat last. and AMEK WUDUK lagi skali. hamekk kaw! haha. tp mak aku slumber rock je boleh gelakgelak siap bg alasan, dy ingat bapak aku tgh menyanyi perlahan lahann. agak nye mak aku ingat bapak aku nyanyi lagu negaraku kot. tu yg nyanyi tegak je. bahahaha. aku ponn tompang la gelakk sekali dgn mak aku masa tu. hehe. *baru betol anak mak kan. hoho
so,moral of the story, jgn romantik sembarangan. romantik biar bertempat. :)))

1 comment:

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page