tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Monday, July 25, 2011

dah habis ganti puasa. alhamdulillah. :)

alhamdulillah.
hari ni dapat jugak aku habes kan satu hari lg hutang puasa aku yg tertunggak dek kerja yg tak menentu. ceyh. mcm kerja posman pulak kan.
ahaa. mgu dpn dah stat bulan ramadhan. dah kene puasa wajib. tak boleh tgl meyh except org pmpn laa dpt MC special punye. woohooo! :DD
anyway, nak cegite sket. td aku buka, abg aku beli kan aku burger.ala burger ramli tu jee. hee. ade 2 bijik. mula2 nmpk burger tu aku mcm x pecaye je asal la abg aku baik sgt beli kan aku burger. tapi aku stil marah jugak dy sbb dy beli 2 bijik je. ulang sore 2 bijik je. mana cukup derr! kat rumah dah lah atok ng nenek aku ade skali. beli lah plg kurang 4bijik. hehe. tapi tapi salu rezki berbuka mst berkat. mkn sikit dah cukup. kan kan. then burger tu mak aku potong bagi 4 bhgian. kre ade 8bhgian la sume skali kan. aku pon amek mkn one part tu. ermm, sedap lah. burger daging. lagi satu tu burger ayam. aku x mkn ponn. sbb aku kenyang hirup tomyam sayur. hehe. :p
atok ng nenek aku yg mkn bnyk burger tu. xpe laa. nnt bile da blk kmpg ssh nk mkn luar kan.. haaa, x kesah la tuu. then bila aku dah habis mkn sume, abg aku ckp dy nak bg tau something. aku pon mcm ok laaa.
lepas dah siap makan kemas2 sume, abg aku pon msk bilik aku. kire ready lah nak bg tau mnde yg dy nk ckp td tu kann.
and and know what. awal2 dy dah warning aku jgn bg tau sape2. coz,,,
sbnr nye burger tadi daging RUSA dgn ARNAB. ohh sheett! aku mmg geli tak mkn dua2 bntg ni. nenek aku pon same. eyuuuuuu!! sumpah geli geli geli. tjerit jerit aku mcm kera kene belacan kann. ee, sampai nye hati abg aku sabotaj adik sndri. :((
patot laa dy senyum2 je time aku mkn tu. siap dy offer pulak soh tmbh lg. what derrr?!

pengajaran: jangan gelojoh makan sesuatu. tny betol2 ape ingredient dy ape isi dy sume. ok? :)

No comments:

Post a Comment

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page