tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Thursday, April 26, 2012

10 ugly truth and real fact about me

firstly,im warning you this entry is all about me. so klu rase mcm tak suka dgn aku atau menyampah dgn kegedikan aku atau mungkin rasa meluat dgn diri aku tanpa sebab yg munasabah , mohon jangan baca. okay?
secondly, ini blog aku. so rasa nye aku ada punya suka lah kan nak buat entry psl aku. tak kan nak buat entry psl kau pulak. huahua. *kuaja
third,aku rasa kekok dgn imej baru dashboard ni. hihi.

1- aku tak pernah naik rollercoster seumur hidup. kesian kan. tp aku dah penah tgk teater 6D yg mmg terpaling awesome lah impact dan effect dy smpi kan aku tejerit jerit sakan mcm naik roller coster betol2 je. damnn.

2- sampai sekarang aku ada mslh parking kereta dan ada masalah bwk kereta kat tempat yg sempit.aku penah turun kereta suruh org yg x kenal parking kan atau setel kan kereta tu kat tmpt lapang sikit. bkn sekali tp bnyk kali. tragis betul. -.-

3- setiap kali sebut kuala nerang, aku akan ingat kuala nerang tu dkt negeri 9. ini series. bukan tak pandai geografi. tapi memilih kepada yg lebih sedap didengari. *Kuala Nerang Negeri 9*  sounds sweet huh? haha

4- seorang gadis yg mempunyai tahap gayat yg paling maksima. dan aku paling takut lalu atas jejantas sorang2. ini kisah benar. aku penah menjerit sekuat kuat nya  masa kwn aku  acah2 nak tolak aku ke bwh smpi semua org pndg sbb ingatkan aku mangsa ragut. nice

5- tak makan ikan keli dan tak penah ingin langsung nak try ikan keli. dan ini jujur, aku x boleh mkn semeja dgn org yg tgh mkn ikan keli sbb tu akan memutuskan selera mkn aku yg sentiasa meninggi. kadang2 tu klu mcm x smpi hati nak ckp, aku talam kan 100 je muka aku ni. buat2 okay. dlm hati dah menggelodak tgk rupa ikan keli tu. kahkah

6-tak boleh tidur sorang2 dlm gelap. ni amalan yg diamalkan sejak dari kecik smpi sekarang..hasilnya kulit anda akan kelihatan tegang dan berseri sepanjang hari. (okay ini tipu) tp baru baru ni aku dah start berani tidur dlm gelap sorang2. satu pencapaian yg begitu mengagumkan! hewhew

7- seorang yg penakut tp tak tunjuk sgt thp penakut nya. kadang2 org cite hantu, aku lyn kan jgk tp dlm hati kumat kamit baca ayat qursi. hihi

8-tak suka duduk dlm jamban lama2. okay ni mcm pengotor skit tp be open la kan. kita kan dah besar. cehh. tp series aku x fhm camne org boleh duduk buang ayaq besak lame2 smpi setengah jam.  siap ade yg buat kerja sambilan dgn merokok. hamboi kemain syok. mungkin kah beliau bertelur sekali atau pun mungkin beliau sembelit di dlm sana? haha  biasa nya aku akan msk jamban bila *masa nya sudah sampai* sahaja. mihihi.

9-aku tak boleh tengok atau membayangkan benda yg berbintik kecik yg terlalu banyak atau lubang2 kecil yg bnyk contoh mcm rongga dkt span atau lubang2 tmpt ulat atau semut dekat tanah.nnt mesti rasa geli gila babeng sampai tercacak bulu roma semua. sape penah rasa? message aku secepat yg boleh nnt kte share kan pengalaman bersama. behihihi

10- seorang yg tak tetap pendirian dan senang berubah ubah hati mengikut persekitaran. ini perkara paling buruk tentang aku. kecewa jgk dgn diri sendiri kadang2. sobssss.

No comments:

Post a Comment

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page