tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Thursday, April 21, 2011

pagi hari.

selamat pagi semuaa! as-solaatuhairummi-nan-nnaumm.
senanye aku dah lame dah bangonn. sbb mlm td pukol 12 aku dah tido gara2 kekenyangan.
dan wahh! terasa mcm diri ini cemerlang sbb pukol 4 pg dah bangon terus pegi study. uhuk uhuk.
c e m e r l a n g??? nampak beno nipu nyee~

well, aku skrg ni dekat jb. x tawu laa lately ni mcm stress sgt duduk kat shah alam, mcm2 sebab. kalau bisa aku cerita'in, pasti, kalian tidak akan percayaa~ haha. then, lepas settle je test organic selase hari tu, aku teros balik jb. dan sekarang wa sangat sangat bahagia dherr. ulang suara sgt sgt sangattt bahagia duduk dekat rumah. makan terjaga. mandi terjaga. study pon semangat je. aiceyhhh. part stdy tu aku x pakse nak caye ke tak. sbb aku sendiri pon x pecaye dgn perubahan drastik diri ini. guahahahha.. takpe. kite tengok sejauh mane sandiwara ini terjadi. hahaha.

anyway, aku teringin nak share something. haritu aku jumpe senior aku ni sbb nak suroh ajar satu subjek ni. then, tibe2 dy bukak cite yg ade sorg lecturer puji aku. pehhhhhhhhhhh.. belom hape2 hidung aku dah kembang kuncup. macam teruja lah gamak nye. sambil mata ke atas tangan ke dada (anda di jemput untuk melakukan sekali perbuatan ini supaya dapat mandalami watak sebaik mungkin. haha.) sebab mcm tak pernah lg ade lecturer puji aku kott. hihi. (seingat aku laaa... ) then, aku mcm eh eh rilek dulu kontrol kontrol. aku pon buat2 lah tny sape yg lecturer yg puji aku tuu. and and heh! dy puji ape? hihi. sungguh berterus terang. haha. mule2 senior aku tuu x nak bg tawu. ok finee! kau hingat kau bahagus sahangat ke tak nak bg tau aku?? hehek. cakap dlm hati cukup.
tp lame2 tu dy bg tau jugak. heeeeeeeeeeeeeeee.. tersengeh kambing doh akuu. uwaa. teros rasa semangat nak belajar. hehee. i love you puann! :'))
oh anyway, biar lah aku je yg tawu dy puji ape. nnt kome kome kome kome cakap awok berlahgak bajet perasan bagus pulop. nehiii heyyh! aku cuma insan yg lemah lg hina lg busuk lg bacin lg dan lg dan lagiiii. (tak payah nak touching2 sgt boleh? ) okay babai. HAHA.

sekejap heh. sebelum aku fullstop,saje saje je nak cakap, wa sekarang ni dherr macam terpikat dekat mamat2 superbike la dherr. mak haihhh. bukan sekali, bukan dua kali, tapi dah bnyk kali terjadi~ ♥ mihihihi.. ;p

.............sambung study duluu. nanti boring2 aku update lg. babai.......


No comments:

Post a Comment

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page