tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Monday, November 29, 2010

ding.dong.

wehh. da lame siak aku x update belog. adoyy. senjak jd wanita bekerjaya ni, da x de mse dah nak berbelog sgt. ampun. ni pon smpt bukak jap sbb aku x keje arini. ohh. lupaa nak bg tau, cuti ni, aku buat partyme kat tmpt keje lme aku. ke aku da bg tau ek? err, x kesaa laa. yg pntg skg aku mmg sgt2 la bz yaww.kuar pg, blk mlm. *sigh hari ni aku smbg off (lepas off 4hari) sbb aku mcm mkin x sehat lg laa. smlm aku peneng2 pale, muntah2. hari ni, aku kne buang2 ayak pulak. adoyy. mintak2 esok dah ok laa. nak keje mcm bese. rinduu dah kat abg insurans winky.winky. :'D


ohh yaa. nak twu mane aku pg 4hari tuu? aku blk kuantan. kazen aku yg first skali kawen.so, dgn kudrat yg ade ni, kne la hempas pulas menolong mane yg patot. tak nak la org mengata anak pak nuar tu x reti nak tlg ke? oh no no! itu bukan sayaaaaaa. :')
tu la smpi 4hari kat sane. tp sdeh sgt sbb tyme wedding reception tu aku x bleh nak tlg lbeh2. sbb kene skit pale yg core punyaa! sumpah weh. rase mcm nak hentak2 je pale kat dinding dewan tu smpi retak seribu. tp x jd buat sbb takot kne byr ganti rugi smpi riban2 pulok. wakakaka. ( bual je lebat)




ekheemm. thanx to my adik for taking this candid picture. ok. aku tawu aku nampak bulat. yg penting, kuning di raja
untong2 bleh kawen dgn anak raja. (ok. kau mmg suka berangan setinggi gunong)




well, i seriously love this pic badly. sorry klo ape yg aku ckp ni boleh buat korg bedesing. i take it for one snap only. thumbs up atiqa! ;'p (model: fondant cakes for hantaran)




niy tyme nikah. hehe. comel2 jep kak nana ng abg aril ni. (PS kak nana, abg aril niy ade bau2 bacang dgn ako mustafa ke? teheee. hemsenn. :'D )



pang.pang.kopang.kopang.....selamat pewantin baghuuu. smoge kekal hingga ke akhir hayat.




dats it. soryy. tangan dah makin krem sbb bnyk bekerja. urat mkin tegang sbb dah lme tak typing. so, x dpt nak update entry kali niy bnyk2. maaf.

...see Y O U nextyme..... ♥

No comments:

Post a Comment

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page