tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Wednesday, November 17, 2010

tagged episode 1

PS: zana, sbb ko dah tag aku ni, aku pon buat laa.kang x buat,takot merobek hati mu. nnt kne nyanyi lagu please.please.kamu jgn nakal.. (HAHA. ape kene ngene tah. ) tp naseb gak ko tag, klo x mmg aku x de mse nak update blog. hectic gilaa kot blk uma kli ni. anyway, thanx ye sygg. :')


1. nama blog anda dan kenapa letak nama tu.

MISSTYQA PROPERTIES?
Misstyqa- actly brangan nak jd mizznina nnt boleh duet ng colbyOdonis. pastu boleh btunang dgn NohHujan. waakkakakaa,
Properties- hehe. im money minded. okay. got it??

2. nama URL blog anda dan dari mana datangnya idea itu.

hellotyqa.blogspot.com?
name niy same cam hellokitty. kann?yg katun yg salu pakai riben comel2 (uwaa. rasa mcm nak gigit je tgn sndri tahan geram) ohh. ni sbb mlm sblm buat belog niy, aku mimpi hellokitty teman aku mkn roti canai dkt mamak. teros esok nye ligat dlm pale otak aku nak letak name yg ade samar2 mcm hellokittty. ^__^

3. apakah method dalam penulisan blog anda.

ikot apa kata hati. ( renung2 kan, dan selamat beramal)

4. apa perasaan anda bila lihat blog orang cantik dan menarik sedangkan blog anda tidak (kadang-kadang
blog sendiri cantik tp.merendahkan diri)


erm, remok, gundah.gulana.rasa berdebar.debar. HAHA. tah la wehh. rasa jealous kot. pastuu teros off laptop. menangis esak.esak bwh katil sambil bersin.bersin ( habok bnyk sgt bwh katil) pastu, teros kluar jumpe doctor, beli MC. nak cuti 2 hari from update blog.
*conclusion nye: ape aku bebel ni??

5. bilakah blog anda diwujudkan.

NOVEMBER 2009 ( 1 year olweadyy! hoyeahh! )

6. siapakah orang yang pertama tahu dan menjadi follower blog anda?

sape ekk? zana yg comel ni kot.

7. sila tag 5 nama lain untuk menerima award tersebut dan forwardkan syarat-syarat ini

eh copcop! syarat2 ape ni? ko x ltk pom zana? aa, camtu, x yah la aku tag org ek.
sape2 yg baca ni, sila lah buat jugak. okay? senang. klo xde belog, buat dlm diari msg2. nnt potostet. patu pos kat umah aku ehh. okay. fullstop.





extra: jawapan.jawapan yg diberikan belom dikesan sejaoh mana tahap kesahihan nya. HARAP MAKLOM. (:

No comments:

Post a Comment

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page