tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Thursday, November 18, 2010

make_up and webcam_ing.









taraa! tak de keje dooo. tetibe mlm niy trase nak bergedik santai. teros pakai make up. tp pakai eye shadow jeaa. (tema sblh mate laen kaler) capai je mane2 shawl yg bertempel depan mata. lilit shawl asal boleh. sepit riben bru beli ptg td dkt tepi kpale. dgn sweater kuningg (bukakk aircond plg low.sejukkkk. ) mls nak tukar bjuu. so, konsep photoshoot mlm ni, bahagian kpale dan ke atas sahaja. HARAP MAKLOM. ;')

dan ektibiti ini merupakan salah satu strategi berguna untuk menghalau adik anda dari melepak dalam bilik anda. dgn cara ini, mereka (untuk yg ramai adik2) atau dia (seorang adik) akan bewambos dri blk anda kerana x thn melihat aksi dan perangai kakak nya yg separa normal. dan saya telah berjaya membuatkan adik saya bosan dgn saya lalu meninggalkan saya dgn dunia fantasi saya ini. yoooohuu! terima kasih adik! ♥

No comments:

Post a Comment

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page