tik.tok.tik.tok.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

the visitors =)

Monday, November 8, 2010

kepoh sikit.

assalamualaikummmm. :)


heyyy! heyy! akhirnya, kite bjumpe lg di waktu dan hari yang sama. teheee..
first of all, how are you readers? feeling good or not? hope everything ok kan. :)
oh yaa! lupa nak btau, aku dah lepas exam foundation of applied maths smlm..
im not sure how was it going. so-so kot!
wait! to be honest, aku dgn mr.maths yg skema tp hensem ni, sangatsangat tiada keserasian. ape kau ingat hensem, kau boleh pikat hati aku? MAAF. kau salah org! haha.
tp, sesungguh nya aku dah puas mencuba untuk mencintai kau dgn lebih mendalam lg wahai mr maths. tp, benar kata org duludulu., cinta tidak boleh di paksa. wakaka.
so skrg, aku dah lps 5 paper and tgl satu lg paper, the core one, paper mass and energy balance. soo the physics! and pleasee, x penah ade bibit2 cinta pon terhadap physics. so how im going to sit this paper? hurmmm.. come on dear, klo seniorr you boleh buat x kan you x boleh kan? ok. i'll try my best for it.. =II
and the paper will be on next sunday (14nov). seminggu kawww gap nye. haisehh.klo x dpt A jgk mmg x twu la kan. hurm, tp mmg tak laaa kan aku nak bukak buku awal2 ni. haha. bukan atiqa la tuu.. yg aku tawu, aku nak packing2 brg aku. and nak meronggeng. hooyeayyhh! :D

ohh yaa! td result kolej untok nex sem kuar,check2 je, tersembol ' permohonan anda GAGAL'
mak haihh. wa sentapp derr. kate org msia, ayat kasik la tatasusila dan berteranum sket.
contoh cam ni ke, 'maaf saudari. permohonon saudari untuk menginap di kolej melati uitm s.alam tidak berjaya. ini kerana, kami tidak menerima warga yang berbudi bahasa dan berpewatakan menarik seperti saudari.' haaa. cam ni bru la x rabak hati gwa. wakakakikikukuu.. joke ok! takpe laa, xde rezki kot nak dudok dlm kolej. hurm. ceyh, pdhl, nak dpt kolej kne la kumpol kupon. org laen dpt dpt belas2, aku ade satu je. tu pon buat cukop syarat laa. haha. mmg x senonoh. jgn harap la kan nak dpt kolej. haha. and skg, mmg mcm gelabah la kan nak carik rumah. adeyhh.


ohh. before tlupe. nak share bad and terrible news la yg happen kat my uncle hari ni. td adek aku text ckp uma uncle aku yg kat jb kne pecah msk. W H A A A T T T T ????
erm, klo dah kate pecah masuk, makne nye mmg habes la kan kondisi dlm rumah tuu. tak kan pulak si penjahat2 tuu nak tlg kemas kan and siap vacuum blk rumah lepas dah curik2 brg kan? muahaha.. okok. serious blk. macam2 la kan hilang, laptop, gadget2 dlm rumah tu sume hilang. but, the most pathetic is, krete uncle aku pon habes kene rembat skali. kereta honda stream kaww. da la bru lg dy bli krete tu. rase nye x smpi staon lg kot. ohh. sedeh giler kan. mmg babik and lahanatt gle la pencurik2 tuu.. mmg neraka la tempatt kau. opsss. sorry. gwa emosi ni derr. bende tkene kat closest family plak.mcm2 feeling la kan skrg ni. da la tuu,, penjahat2 tu mmg dah x reti makan saman lg. dorg pecah msk rumah tu, siang td totak. ulang suara, s i a n g! time uncle ng unty aku pg keje.. mmg mcm brani gile dah kan penjahat2 skrg. d a m n!
ya allah, kau turunkan lah bala dan balasan yg stimpal nye pada mereka2 yg jahat nii.. dan kau pelihara lah keselamatan kami..
and to my uncle and his family, sory to hear that. but thanx god, xde nyawa yg terancam. we'll keep on pray for you.always remember, allah is the most powerful. he knows everything. :)


agenda for tomorow: berseronok.ronokan bersama member2 clazmate. hoooyeayhh! ♥




No comments:

Post a Comment

the faith

1-things always come for reason
2-what goes around comes around :)

misstyqa's favourite page